Zomeropdracht: Verbeteren promotie en marketingstrategie UNU Rotterdam

Zomeropdracht: Verbeteren promotie en marketingstrategie tassenmerk UNU Rotterdam

UNU Rotterdam is een Rotterdams tassenlabel dat haar promotie en marketingstrategie verder wil professionaliseren. Het bedrijf wil door effectievere inzet van online en offline middelen meer exposure genereren. Wij zoeken hulp bij het beantwoorden van de volgende vragen: – Welke on- en offline mediakanalen passen bij ons modemerk? – Hoe kunnen wij die kanalen concreet beter inzetten om potentiele klanten te bereiken? – Hoe bereiken wij (hiermee) nieuwe doelgroepen, zoals mensen onder de 25 jaar of in nieuwe geografische gebieden? – Hoe kunnen wij deze middelen inzetten om het aantal bezoekers van onze webshop te vergroten? UNU Rotterdam UNU Rotterdam is een jong Rotterdams tassenlabel. De collectie bestaat uit tassen met kleurrijke prints gemaakt van kwalitatief hoogwaardige waxprintstoffen. UNU Rotterdam presenteert de tassen op eigentijdse, modieuze wijze en heeft een steeds groter wordende klantengroep in Rotterdam en omstreken. De tassen worden verkocht via een webshop (www.unurotterdam.nl), via 5 verkooppunten in Rotterdam en op markten voor creatieve ondernemers. De producten worden lokaal gemaakt door vrouwen die daarmee een kans krijgen zich verder te ontwikkelen.

Alternatieve opdracht: Productie eigen prints UNU Rotterdam koopt nu haar stoffen in, maar wil graag kwalitatief goede stoffen met eigen unieke prints laten produceren. Het ontwerp van de prints kunnen wij zelf verzorgen, maar wij willen graag weten welke productie opties er in Nederland of Europa zijn om op relatief kleine schaal onze eigen printontwerpen op een stof te laten zetten om daar tassen mee te maken. Kwaliteit van de stof en prints is daarbij essentieel.

Opleidingsrichtingen:
Communicatie
HTRO

Interesse?
Neem contact op met ons: